A Softline a projekt során saját felhőplatformjára költöztette az Onninen szerver-infrastruktúráját. A Microsoft Active Directory és a Microsoft SQL Server felhőbe történő migrálásának köszönhetően az Ügyfél konszolidálni tudta erőforrásait, és jelentősen csökkenthette a rendszerkarbantartási költségeket.
Az új volvográdi Hilton Garden Inn hotel számára HP és Canon termékek szállítását szolgáló projekt lehetővé tette az Ügyfélnek, hogy rövid idő alatt modern és nagy teljesítményű eszközökkel szerelje fel a szállodát.
A Softline argentínai és chilei szakértői új szolgáltatást tettek elérhetővé a Bank of Chile portálján, amely megkönnyíti a banki dolgozók számára az informatikai szolgáltatások használatát.
A Softline szoftvergazdálkodási projektet hajtott végre a Bonduelle oroszországi irodájánál, amelynek során a Microsoft-szoftverek kiterjedt leltározását végezte el a vállalat összes üzleti egységénél. Ennek eredményeképpen az Ügyfél naprakész információkhoz jutott a vállalat szoftvererőforrásainak jelenlegi állapotáról, és javaslatokat kapott az optimális szoftverlicencelési modell kiválasztására is.
Ügyfelünk, az MCS Kollmorgen a berendezésekbe telepített ipari gépvezérlők folyamatos hálózati kapcsolatának köszönhetően bármikor ellenőrizni tudja gyártóberendezéseit, és optimalizálhatja a technikusok helyszíni kiszállásának időpontját. A Microsoft Azure segítségével megvalósított adatfeldolgozásnak és -tárolásnak köszönhetően az Ügyfél átfogó képet kap az egész Brazília területén működő ipari gépparkjáról.
A Softline Microsoft kiberbiztonsági SAM projektet hajtott végre a munkaerőszervezéssel foglalkozó ManpowerGroup Russia & CIS vállalatnál. A projekt eredményei alapján az Ügyfél SAM-kiberbiztonsági folyamatainak fejlettségi szintje „magas”, míg az IT-eszközgazdálkodás „racionalizált” értékelést kapott.
A Softline sikeres Microsoft System Center 2016 projektet valósított meg a Constructora Mecónál, Costa Rica vezető építőipari vállalatánál. A projekt eredményeként az ügyfél gyors válaszidejű technikai támogatással tudta fejleszteni IT-infrastruktúrája menedzsmentjét.
A Softline a ServiceNow szolgáltatására épülő technikai támogatást nyújt a Carlsberg Csoport IT-szolgáltatásmenedzsment platformjához a kelet-európai régióban.