/
x

A honlapon cookie-t alkalmazunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. Részletek.

CRM

Az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerek az üzleti szféra legmodernebb trendjein alapulnak, és a vállalati növekedés egyik legfontosabb motorját jelentik az egyre élesedő verseny és fokozott mobilitás által jellemzett üzleti környezetben. A Softline csapata számos iparágban rendelkezik CRM-rendszerbevezetési tapasztalattal. Önt is várjuk a Microsoft Dynamics CRM személyre szabott tanácsadási és üzembe helyezési szolgáltatásaival.

Microsoft Dynamics CRM

A Microsoft Dynamics CRM 2011 egy teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, mely az Ön vállalatának hatékonyságát is számottevően megnövelheti például az alábbi területeken:

  • magasabb árbevétel
  • marketingköltések optimalizálása
  • nagyobb ügyfélelégedettség
  • vállalaton belüli kapcsolatok kiaknázása
  • folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel

A rugalmas és cégére szabható CRM megoldás az alábbi előnyöket nyújtja az Ön cége számára:

  • A Microsoft Office programokkal való integrációnak hála a Microsoft Dynamics CRM akár a Microsoft Office Outlookból is használható.
  • A Microsoft szerver-infrastruktúrákkal való teljes kompatibilitás garantált, sőt vállalatának a harmadik fél által készített egyedi szoftvereikkel való együttműködés miatt sem kell aggódnia.
  • Zökkenőmentes integrációt tapasztal majd meglévő a Microsoft-szervermegoldásokkal.
  • A Microsoft Dynamics CRM segít optimalizálni az értékesítési, marketing- és ügyfélkapcsolat-kezelési folyamatokat.
  • Segít megtervezni és adminisztrálni a folyamatban lévő értékesítést és az új leadeket.
  • A potenciális ügyfelek kezelését automatizált rendszer támogatja.
  • Egyszerűsödik az ügyfélfiókok és -számlák adminisztrációja.
  • Konszolidálhatók a menedzsmentfolyamatok.